Idag har...

...självbevarelsedriften varit låg...

Dagen började med att jag först var vaken för länge under natten.
Därefter sov för länge på dagen, nog för att jag behöver sova men jag behöver inte överdriva.

När jag väl kom upp fick jag några bakslag som tog all energi ifrån mig, innan jag svalde och valde att acceptera fakta. (det kan ju inte mer än gå åt helvette?)

Därefter "löste" jag det viktigaste inför veckan.


Nu har jag stängt av telefonen, vilket var en befrielse. Den startar jag väl upp imorgon igen, eftersom jag antar att jag måste vara nåbar?

Matlusten är = 0 igen... Alltså, hungrig men ingen aptit. Det enda jag kan tänka mig är återigen kaffe...
Jag vill gå ut och springa, men orkar inte pga denna jävla förkylning som vägrar släppa greppet helt!


Så jag fortsätter slöglö på How i Meet your Mother.... Tar kvällspromenaden med William, duchar och säger god natt.


Kommentarer
Alex

Vore bra att få tag i dig :) Men du får väl ringa sen när du startat telefonen igen.

2012-03-27 @ 11:51:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0