Ingeborg beskriver mig...

...Som:

  • Intensiv.
  • Öppen.
  • Rak på.
  • Tar plats.

Något att tänka på? Jag är krävande.

Det är så härligt, för jag blir bara mer och mer framåt för varje dag. Vet mer och mer vad jag vill ha.
Och dom som inte står kvar, dom försvinner helt enkelt.

Jag gråter, saknar och ältar. Och oavsett hur lång tid det tar går jag vidare, med en lärdom till i livet.
Mitt liv är som en bergochdalbana. Men vems liv är inte det?
Allting är inte en dans på rosor, jag lever inte i en fantasivärld.

Så varför ska jag ljuga och vara någon annan?
Det behövs inte! Jag behöver inte göra det.

Jag har extremt mycket toppar och dalar. Dalarna tar ganska hårt på mig, men när jag sen åker upp, virvlar allting till och ingenting är bättre.

Jag gillar det faktiskt, en del av mitt liv. Allting blir lättare med ålder. (det låter klyssigt jag vet)
Jag växer varje dag. Mognar.

Psykisk fas under inlärning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0