Jag borde träffa Ingeborg oftare.

foto0935 (MMS)

Jag borde träffa Ingeborg oftare. :) Hon är en sådan människa jag behöver i livet för att påminna mig om sådant jag annars glömmer. När hon frågar varför jag gillar honom och håller fast... "-min magkänsla svarar jag, jag ska gifta mig med honom en dag." 'Ja, men varför stressar du då?' Frågar hon. Det är ju en ganska smart fråga... Jag vet inte helt ärligt. -nej ha tålamod han kommer ju inte vara redo förrens han är 30 svarar hon då... Det kanske är sant, jag kanske ska nyttja tålamodet lite till. Jag tar ett djupt andetag litar på magkänslan som faktiskt är tyst och avvaktar ett tag till. "den som väntar på något gott, heter det ju!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0