Sleepingtime!

Jag är trött, ledsen, lättad, tom, ensam, och förvånad.

Jag har ingen lust, har haft full upp hela dagen, och hade precis skrivit ihop ett utkast när datorn från ingenstanns totaldog. TACK!
Så den lilla motivationen jag hittade tappade jag.


Jag ska inte ha tid över för tankar, jag kommer fram till så mycket då.

Jag sa det till Nattis igår "börja aldrig analysera dig själv, du blir helt slut och kommer på så mycket konstiga saker. Det är myclet enklare att analysera andra människor."
Jag kanske ska följa mina egna råd.

Iallafall, har tagit 2 "tunga" beslut. 2 beslut som jag egentligen ville ha precis tvärt om, men jag måste göra såhär. Och det gör ont!



Imorgon är en ny dag, jag laddar redan. Först runtinkoll hos tandläkaren. Sedan utbildningen från 13.00
Väntar även på ett bekräftelsemejl som jag hoppas på för mig glada nyheter i.
Utöver det har jag staplat upp "om ett år - mål!"



Idag var Gabbe guld värd! Jag hamnade i ett lite off läge när jag städade rummet, så han kom och hjälpte till. Sötnöten ♥  



I like being just me. Thats the way it's supposed to be.
Nothing less, nothing more. No regrets, no lies, no thinking and neds of understanding.
Just the one of us. Thank you, for letting me remeber it.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0