Solsken?

Det är ett tag kvar. Men det går framåt.

Fick iväg 4 jobb ansökningar igår. Skönt!
Har 2 jobb jag ska ringa. Jag gör det imorgon!

Det sköna nu är att efter några riktigt djupa dagar börjar jag känna kraften återvända igen.
Jag har inte gjort klart någonting av målen jag satte upp i måndags. Det är ett nederlag helt klart, men jag måste tillåta mig att ha det.

Som jag sa det har blivit omprioriteringar i livet... Jag skriver ut om det när allting är klart.

Idag ska jag få iväg minst 7 ansökningar.
När jag gjort det, vilket borde ta ca 1-2 timmar ska jag städa igenom mitt rum, imorgon åker jag nämligen bil till Alex med ett stort lass prylar. Enda anledningen till att det känns bra är för vetskapen om att jag kommer åt mina saker på vinden och jag får bort en "prydnad" från mitt golv som samlar damm...


Någonting viktigt är att fixa bilderna som jag tog på Helena och Mökkvi för 2 år sedan... Det är så dags nu tror jag! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0