Går du din egen väg...?

...Eller följer du alla andra?

Jag tror det är svårt att gå sin egen väg i dagens samhälle. Men jag vet att jag försöker.

Jag
låter mig inspereras av folk i min närhet, folk jag ser upp till, och folk jag inte känner.
Det alla har gemensamt är någonting jag gillar hos dom, någonting jag vill uppnå.
Någonting jag inte kan, eller inte är så bra på.

Däremot försöker jag låta bli att kopiera någons arbete, jag försöker göra något eget av inspirationen dom lämnar. I mina ögon är det skillnaden på att följa och välja.

Idag är det svårt att göra någonting eget, alla följer ungefär samma spår.
Det är svårt att gå emot strömmen. Det vet jag. Bokstavligen.

Men jag gör mitt absolut bästa i den frågan. Att vara unik.

Det är så lätt att göra som någon annan redan gjort, det svåra är att göra någonting dom inte gjort.
Att stå ut ifrån ledet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0