Ljus i mörkret.

Dagens bra!

  • -Deklarationen kom, skatteåterbäringen = ♥
  • -Mitt nya simkort kom på posten idag, ska bara skicka in underskrifterna.
  • -Mitt abonemang har blivit billigare.
  • -Intervju på måndag.
  • -Lyckats slänga och sortera ytterliggare lite. (även om det gör ont)
  • -Hittat en laddare till min telefon, jag inte visste att jag hade (kan därmed slänga min glappande).
  • -Hittat mitt BOT-bälte, som jag letat efter i någon månad...
  • -Suttit i telefonkö 15 min och därmed hunnit redigera bilder medans jag väntade.
  • -Rensat bland vintertillbehören (mössa, vantar osv)


Kommentarer
Pucko

Skönt med lite positivt bland allt det jobbiga!

2012-03-29 @ 20:40:51
URL: http://livetmedpucko.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0