Vad tror ni om "65 dagar" med Mig?

Jag tror på detta. Vad tror ni?
Jag har 65 punkter som ska fyllas i, jag kan inte lova att det blir ett inlägg per dag men vi räknar med minst varrannan.

Vilken punkt/punkter vill du helst läsa om? Vilka vill du inte läsa om?
Hur väl känner ni mig? Kan ni alla "svaren"?




1. Presentera dig själv.
2. Tanken bakom ditt bloggnamn.
3. En nytagenbild på dig + 10 fakta.
4. Din favoritplats.
5. Staden där du bor.
6. Varför började du blogga?
7. Dina intressen.
8. Smeknamn jag har, och varför jag har dom.
9. Mitt favoritminne.
10. Den här veckan.

11. Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad.
12. Vad jag tycker om min kropp.
13. Mina största misstag.
14. En gammal bild på dig själv
15. Min favoritdag på året.
16. En person jag vill träffa just nu.
17. Det här får mig att må bättre.
18. Det här får mig att gråta.
19. Ditt badrumsskåp.
20. En plats jag vill till just nu.

21. En bild från en tid du saknar.
22. Mina rädslor.
23. Ett ögonblick.
24. Min första kärlek.
25. Någonstans jag vill åka.
26. Vad tar du helst kort på?
27. Mina favoritprogram /serier.
28. En bild på någon/något som har störst inverkan på dig.
29. Något som gör mig glad.
30. Mina goda egenskaper.

31. Min bästa vän.
32. En bild på ditt rum som det ser ut just nu.
33. Mina ambitioner och mål.
34. En film jag har sett flera gånger utan att tröttna.
35. Min första puss.
36. Den här månaden.
37. Något jag är beroende av.
38. Någon jag skulle vilja byta utseende med 1 dag och varför.
39. Min favoritfödelsedag.
40. En låt jag gillar.

41. Hur ser din framtid ut?
42. En bild på någon/något du saknar.
43. Den bästa bok jag läst.
44. Ditt bästa minne.
45. Ett kort någon annan tagit på dig.
46. Något du vill ha just nu.
47. Saker jag vill ändra med mitt utseende.
48. Vad gillar du mest med att fota?
49. Något som ändrat mig.
50. Ett pinsamt minne.

51. Mina drömmar.
52. Detta gör jag på helgerna.
53. I min handväska.
54. Min dag.
55. Hit vill jag åka innan jag dör.
56. Berätta om en rolig resa jag varit med om.
57. Visa bild innan och efter jag redigerat.
58. Värsta dagen i ditt liv.
59. En vän som bor långt ifrån.
60. Bild på det du köpte senast.

61. En av mina favoritbilder som jag själv tagit
62. Ditt framtida bröllop
63. En bild på dig förra året och en från nu – hur har du förändrats sedan dess?
64. Något som jag ser fram emot, och varför.
65. Fem bra saker som hänt under dessa 65 dagar. (punkter)



Kommentarer
Maria

Ha ha jag vill ha långa bra inlägg på alla :P

2012-02-22 @ 20:03:26
URL: http://msn.blogg.se/
Pucko

Haha, den där kanske jag också ska sno och göra något roligt utav =P

2012-02-22 @ 21:03:32
URL: http://livetmedpucko.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0