Det blir inte alltid som man tänkt sig

Mitt slö-surfande framför datorn igår tog ett abrupt slut då jag återigen fick in viruset Security Shield.
Till skillnad från förra gången när jag utan problem lyckades ta bort det själv, hade jag inte samma framgång igår.

Maria´s Nelson var snäll och ominstallerade hela datorn och nu bör den fungera prickfritt igen.
Det är alltså bara att göra min kärlek personlig igen och föra över mina filer från Maria´s hårddisk.

Förutom viruset, som tur i oturen kom under kvällen, satt jag och letade runt på platsbanken med 0 i framgång.
Jag verkligen hatar att leta jobb.
Det skulle vara så enkelt om vi bara kunde få ramavtalet och jag fick börja. För jag lovar jobba skulle jag göra! Helst dygnet runt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0