En dag till historien

Jag har lyckats med bedriften att göra absolut ingenting.
Jag är för sjuk för att egentligen orka göra någonting.
Men jag är för frisk för att göra ingenting.

Rastlös och utan ork har jag alltså lyckats göra ingenting, för jag tror inte man räknar att bli ett russin i badkaret, äta midddag och rasta hunden som några större bedrifter, det är sådant man bör (måste) göra.

Nu ska jag försöka mig på kvällspromenaden och sedan lägga mig med en film igen, en tallrik glass och en kopp té för att försöka sova bort det sista av förkylningen.

Imorgon är planen att gå ut och dansa igen.
Vi får väl se vad min hals och kropp säger om det!




Hittade en till gammal favoritbild. Gud vad jag måste ha hängt på 360 ett tag där! Minns det inte men även denna bild är därifrån!

Egentligen letade jag efter bilder på William som jag nog tyvärr får se som förlorade. Min hårddisk är ju allt annat än frisk. Men jag som har 0 koll vet inte hur jag ska bota den och, ärligt jag tror någon sagt att det inte går en gång i tiden, men jag envist vägrar tro på det och försöker och hoppas att den ska bli normal igen och bilderna som försvunnit ska ploppa tillbaka igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0