Musten gick ur mig

Jag ringde det där samtalet, det jag alltid skjuter upp och aldrig ringer.
Jag har telefonskräck. Men bara för viktiga samtal, (jag är nämligen en mästare på att prata i telefon när jag väl kommit igång). Exempelvis som detta ang ett jobb.

Jag har iallafall inte hört av dom sedan jag var på intervjun förra veckan. Och idag tog jag tag i saken, jag har faktiskt inte orkat tidigare iom min förkylning.
Trist nog så har dom valt att inte gå vidare med min intervju, vilket jag tycker är tråkigt då allting kändes riktigt bra!
Detta resulterade självklart i att musten gick ur mig totalt.

Jag har suttit på platsbankens sida ett tag nu men finner ingen motivation. Eller jag finner men jag orkar inte just nu.
Jag har även suttit med en blank sida och försökt fylla i lördagens bilresa, inte heller det ger någon framgång.

Så istället har jag tillagat mig havregrynsgröt (i mircon) och en kopp té (även den i micron eftersom våran vattenkokare håller på att gå sönder).
Nu ska jag istället för att sitta och försöka få något skrivet eller någonting gjort försöka bli friskare och glo på en film ett tag här och nu. Så försöker jag uppdatera om någon timme igen istället!

 
William fick agera modell på morgon(lunch)promenaden.


Kommentarer
Pucko

Typiskt ang jobbet =(

2012-02-02 @ 21:08:03
URL: http://livetmedpucko.nu
Anonym

Kämpa!

2012-02-03 @ 00:09:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0