Sängliggandes

Min helg var turbulent, vi åkte över 100 mil med hästsläp på lördagen.
Även söndagen var händelserik då vi lämnade tillbaka släp och städade ur.
När jag sedan kom hem på kvällen däckade jag totalt, sov till runt halv 12 tolv på natten när jag kravlade mig upp och tog en duch.
Därefter somnade jag om och sov drygt 12 timmar till.

För att sedan vakna, köra några maskiner tvätt och sedan däcka igen.
Jag har därefter mer eller mindre sovit fram tills nu.

Kort och enkelt så har jag tittat på
Once Upon A Time http://www.imdb.com/title/tt1843230/ och
Mysteriet på Greveholm (julkalendern från 1996)

Och varvat det med sömn.
Min kropp har gjort något fruktansvärt ont, ryggmuskulaturen har gett känslan av att ryggen ska gå av.
Det har varit omöjligt att hitta en position utan smärta.

Till råga på allt har jag städat bort mitt BOT-ryggbälte. Tack och lov för tränings-linement som ger mig en möjlighet att somna in.
Jag har normalt sett en väldigt hög smärttröskel, men när jag blir sjuk blir jag som ett livet barn och tycker extremt synd om mig själv.

Eftersom att jag inte riktigt kännt mig 100% förkyld utan bara överkörd (rejälv överkörd av en ångvält ungefär) och lite småont i halsen gissar jag på att allt är spänningar som släppt nu när allting runt Miranda är ordnat!


Igår tisdag tog jag mig iallafall ur sängen och åkte på en 3 timmars tur och retur hem till Alex för att hämta William ♥


Dagens promenad
Jag har idag fortfarande hutlöst ont i kroppen, men har orkat mig ut 2 gånger med Willie och nu är min kära mor på väg för att köpa Pizza till mig!
Det är alltid ett gott tecken på tillfrisknande! Azteca utan jalapenios!

Så nu när jag mår så pass bra att jag faktiskt kan skriva igen ska jag uppdatera min lördag och söndag (dessa inlägg kommer hamna på respektive dag alltså innan detta inlägg när dom publiceras)! För att sedan se om jag kan finna motivationen till att skriva några mer intressanta inlägg!
Jag har bland annat 3 stycken på G. Frågan är just motivationen!


Sängen har prytts av 3 sängvärmare.
Pysen   Zorro-Vars färg min mobilkamera inte tycker om... Och William ♥
   


Kommentarer
Maria

Ha ha bästa värmedynorna är ju djuren! mina mobbar mig nu och ligger på golvet! :(

2012-02-01 @ 19:13:13
URL: http://msn.blogg.se/
Pucko

Snälla hitta motivationen, jag vill läsa och väntar med spänning!! :)

Får en grym motivation till att blogga genom att följa din blogg, bara så du vet :)

2012-02-01 @ 19:25:28
URL: http://livetmedpucko.nu
Nicole

Pucko, det värmer att höra!

2012-02-02 @ 00:22:08
URL: http://eyeofatiger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0