Äntligen Fredag?

Hur Maria lyckades med bedriften att sova till 13.00 utan att vakna är för mig ett under.
Hon vaknar minst en gång i timmen annars. Nu vaknade ioförsig vi båda två till vid 9-tiden men tydligen vi gick ju uppengarligen inte upp då?
Dagen blev plötsligt sådär kort igen och allt gick inte som planerat, Alex drog förbi hästen och fixade allt där åt mig, vilket besparade mig drygt 2 timmars pendling.

Så innan jag åkte hem hann vi gå igenom Maria´s kläder inför helgen.
Att försöka beskriva känslan när man fiskar upp plagg efter plagg och varje del har ett helt eget minne med sig då inser man vilken fantastisk kväll det kommer bli! Att alla dessa tröjor/linnen numera är för små kan vi viska om.
Det finns så många minnen på Hirchenkeller med oss två!
Ikväll ska vi göra natten ung, ikväll har vi tappat allt vad ålder heter!
Ikväll ska vi dansa, vi ska leka. Vi ska glömma tid och rum!
 


Dåtid, det är galet vad unga vi ser ut på vissa bilder.
Btw syns det ett mönster? Vi står av någon anledning alltid på samma sida om varrandra.
Alla bilder går att klicka upp större.
På den blonda tiden..
 Ser ni oss?
Goa Gamla toxic ♥ vi var bara stammisar i ett år eller två.
Ett av alla tillfällen innan krogen.
Vi räknade ut att just denna bild måste ha varit maj/juni 2008, det är lääänge sedan!
Onsdag-Fredag-Lördag.
På den gamla goda tiden som sagt.


Kommentarer
Maria

ha ha underbara bilder :)



jo jag ser de :P

2012-01-24 @ 01:06:20
URL: http://msn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0