Allting blir inte alltid som planerat.

Livet tar inte alltid dom vägar du vill.
Folk ändrar åsikt, och nya vägar visar sig.

Det blir helt enkelt inte alltid som man tänkt sig. Men man får göra det bästa av situationer som uppstår.

Likaväl som jag imorgon kan bli miljonär, kan jag ramla på en trottoarkant och bryta benet.

Jag har fått prioritera om lite i mitt liv denna helg, och jag är allt annat än nöjd med besluten som har tagits. Men nu är det såhär och om bara några dagar har mitt liv blivit totalförändrat. Igen!
Jag skulle inte klara detta utan mina vänner. Vi har lagt upp en plan, ett datum, ett mål.
Det kommer bli motigt, och det kommer att ta tid. Tid jag inte vill offra, men måste.
Tid jag nu har, men framöver kommer få stjäla ifrån annat viktigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0