Det tar sig...

Med förkylningen alltså, den var långdragen som sjutton.

Gick ut med William på "lång" promenad efter jobbet, en timme var vi ute lite drygt.
Tog en annan väg mot vad vi brukar, för variationens skull.
Efter halva vägen var jag svettig! Delvis vad jag kanske lite väl varmt klädd eftersom det blev riktigt vår-varmt idag. Och dessutom sitter förkylningen i och vägrar släppa greppet om mig helt.



Iallafall, idag har jag inte pluggat. Jag har mina skäl ,bland annat tror jag att min hjärna behöver vila sig. Man blir fruktansvärt trött av att anstränga hjärnan när man är van att jobba fysiskt. Dessutom har det varit mycket information dessa 3 dagar, och idag har vi fått "gå ut på fält" Jag är inte helt nöjd med min egen insats, men jag lär mig allt eftersom, och jag tänker ge det en chans. Även om jag just nu bara vill lägga ner allting. Det ska gå... Hoppas jag.

Nu blir det snart sängen, och sovmorgon imorn! Jeeii. Börjar klockan 13.00 så jag behöver inte gå upp förrens halv tio! Jippi.



Fredag åker jag till Ingeborg och sover över en natt, för att faktiskt åka med henne till Capello på lördag, knäppa jag har erbjudit mig att hjälpa till och städa hage?! Hur gick det till?
Lördag har jag bjudit in mig till Johan. Tydligen ska han renovera... Och jag skulle visst hjälpa till? Hmm...
2 filmer beställde han och jag fick välja. Nu är problemet snarare så att jag för stunden inte alls är film-motiverad. Jag har ju varit ganska manisk i filmer under ett års tid. Sett en ny film varje kväll mer eller mindre.
Någonting hände och jag vill inte se någonting där jag kan känna.
Jag har faktiskt inte tittat på film sedan biobesöket senast... Och filmen innan dess var på lördagen, helt ärligt; jag mins ingenting av den filmen mer än den söta apan ♥


Nästa helg åker vi till Miranda. Det känns konstigt. Jag är inte redo. Men jag måste, det är bara en dryg månad kvar, och jag måste hitta svaren på hur vi ska gå vidare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0