Dumma förkylning!

Först vill jag säga att det börjar bli tröttsamt när jag vaknar av ett enda sms. Eftersom jag aldrig annars gjort det. I vilket fall som vaknade jag till vid 8.15 av just ett sms, lyckades somna om och vaknade av mig själv 20 minuter senare.
Jag har nu varit ute med William och sitter nu närmast och funderar över vad jag ska roa mig med denna dag. Instängd i mitt rum, när det är strålande sol ute även idag...
Dessutom lagom orkerlös, för pigg för sömn, och för trött för ansträngande saker och en hjärna som går på sparlåga. Weeiii!



Helgen som passerade var sådär lagom jobbig, jag såg till att sova innan 23, gärna innan 22.
Helt enkelt därför under dagen kunde jag hålla mig sysselsatt men på kvällen kommer alla tankar och känslor krypandes. Jag tog därför kvalitetstid med William och myste ner oss i sängen.

Jag tillochmed -hör och häpna- DISSADE medlodifestivalen. Jag somnade nämligen redan halv tio på lördagskvällen. Tack vare det vaknade jag ju förvisso 4.15 på söndagen.. Men iallafall. Jag ser Alltid finalen!
Men inte detta år. Dels är jag besviken på hela jippot, sedan var det ett dåligt startfält.
Och jag är glad att jag slapp se Loreen vinna. Nu tar hon säkert hem allting i Baku den 26 maj bara för att jag är kritisk.
Hon är inte dålig, jag röstade bara inte på henne. Det är inte medlodifestival.

Tidigare på lördagen som syntes drog jag och Maria en lov över djurgården, vi gick över en mil. Var ute i 5-6 timmar. Tog massa galna bilder och hade sådär roligt som man ska ha på helgen, en solig dag i mars!


Och söndagen åkte jag med Johan hem på 100års kalas (45 + 55) Som alltid blir jag lika glad över att komma dit.
Och kvällen avslutades med att vi tittade på Skönheten och Odjuret. Som jag inte fick se slutet till denna gång eftersom jag somnade.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0