Helgen som passerat...

Jag vet inte vart jag ska börja egentligen...

För den har varit, helt, underbar!

I fredags mötte jag upp Johan efter jobbet, shoppade på Maxi och Systemet.
Jag fick nämligen för mig att dricka mig kalasfull... Det i sin tur gav en fin kick.
Sista sms'et jag svarade på kröp jag ifrån och tillbaka till sängen.. För att sedan tvärslockna!

Jag vaknade med lite smått "ångest" och sprudlande glädje dagen efter, vad hade jag gett mig in på?
Jag var så pass på tårna att jag faktiskt vaknade redan halv tio av ett sms, sen när vaknar jag av sms? Dessutom när telefonen ligger på andra sidan rummet... Jag minns förvisso när jag gjorde det senast, förra sommaren.

I vilket fall som var jag både kissnödig och pigg + att William behövde gå ut, så jag snubblade upp och gick ut i solskenet. Satte mig på trappen och pratade i telefonen 30 minuter innan jag gick in för att peta liv i Johan, han var inte lika pigg som mig, men upp kom han, ytterligare 30 minuter senare.


Jag blev lite sugen på nya kläder så Alex fick äran att följa med som smakråd och sällis.
Varvid jag ruinerade mig själv, som vanligt?!
Jag skulle bara köpa ett par byxor, ett linne och en tröja!

Det blev, några trosor (inte alla på bilden),


2 snygga linnen,
 

3 gina linnen,



och ett par jeans.




Vi hittade även en piercingbutik och jag kom hem med nya smycken, lite besviken tyvärr, guldstaven vad för lång och gängorna på spaderesset passade inte på min nuvarande stav?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0