Jag går och lägger mig igen...

...det har ju brunnit totalt! Det snöar ute?!!

Nej men, precis när jag står och klär på mig för att åka till tandläkaren ringer dom återbud, sjuk tandläkare...
Jag har sovit lite inatt, så jag tänker helt seriöst faktiskt återgå till min säng i 2 timmar!
Sen hoppas jag snön dragit iväg, och marken endast är våt, inte blaskig. Då ska jag ut med Will på promenad, drick té och runt tolv dra iväg på min utbildning! -Jag är faktiskt påläst lita snabbt innan! Wiho!





Bjuder på 3 bilder ifrån lördagen hos Nattis. Bilderna är fina, men min kamera gör verkligen inte alls som jag vill längre! På inköpslistan; Ny kamera!
Nattis och dräktiga Kryssan.

 

 



Kommentarer
michaela åkesson

* har du träffat denna kändisen innan ?

kommentera gärna vad ni har för minnen

och var ni träffades :)

-> www.nattstad.se/michaelaakesson



Kram<3

2012-03-19 @ 09:24:51
URL: http://nattstad.se/michaelaakesson
Pucko

Tack för alla fina bilder du lyckades fota!! :) Är dock som vanligt väldigt missnöjd över mig själv på bilderna...

2012-03-19 @ 11:00:59
URL: http://livetmedpucko.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0