Konversation i bilen

Jag- Men jag vill ju gifta mig... Och då ska det vara för evigt, för evigt lycklig lixom...
Alex -Haha, då kommer du dö själv, om du ska vara evigt lycklig alltså.

Jag undrar hur kvinnan fick ihop detta?


Haft en sån där duper-dag idag iallafall! Bilder kommer imorgon skulle jag tro, sitter på Alex dator nu, Tobbe har nämligen glömt lösenordet till internet så jag kan inte logga in via min egen. -_-
Jag gillar dom här tillfällerna när jag och Alex haft distans ett tag, för vi skrattar så sjukt mycket mer än vanligt när vi sedan ses igen.


Nu ska jag sova, fullmåne inatt btw...
Och hålla tummarna för helgen. Jag tycker att min magkänsla kan få ha fel iallafall en gång i livet. Har den nu inte det, så vet jag att det är på grund av den jag står här idag iallafall... Och jag får som vanligt vänta ut den och göra någonting annat under tiden.


Typ såhär kul har man, as-snygg bild eller hur? ;)
björn går för övrigt galant att sitta på... Mjuk och fin ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0