Laddat batterierna.

Status; Envis, beslutsam, fötterna ned och näsan framåt, Huvudet på topp, engagerad, motiverad.




Det var långt ifrån mitt mest genialiska drag att gå ut i lördags, men roligt hade jag! Förutom febertopparna... Gissa om det var skönt att ha folk och hålla sig i. Måste varit första gången någonsin jag inte störde mig på att stå på ett packat dansgolv, jag kunde nämligen inte hålla balansen helt själv. Haha, nog för att jag och Maria brukar hålla hand, men mina fötter gjorde som dom ville.
Och då var jag 100% nykter, hade druckit 2 cola.

Igår var en sån där dag när jag egentligen inte hade speciellt mycket att göra, men ändå fick fullt upp och inte kom i säng förrens efter 12. Dessutom var jag av privata skäl ganska uppgiven.



Idag har jag istället nu mellan 13 och 15 haft en riktigt peppande "dag" och laddar inför nya tag imorgon!
Mål, mål, mål!
Jag som inte är en tävlingsmänniska, alls. Jag har inget behov, är istället djävulskt envis och vill jag kan jag!
Vi har fått läxa tills imorgon.
Och som extra sporrande är det bara hälften av oss som han tror kommer fortsätta efter denna vecka.
Jag SKA vara en av dom!


Så hur gärna jag än vill sitta och skriva massor nu, och redigera alla bilder måste jag ta en break och plugga!
Det kommer dock ta mig hela kvällen eftersom min hjärna brukar stänga av efter lite intensivitet, så jag redigerar lite emellanåt, och fixar iordning några tidsinställda!


Kommentarer
Pucko

Visst att jag har varit envis i mitt liv... Men du är verkligen envis, avundas din envishet igenom allt!

2012-03-19 @ 22:36:57
URL: http://livetmedpucko.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0