Måndag, tisdag, onsdag, torsdag...

Måndag morgon skulle vi ha tagit bussen som gick 7.55, Johan skulle ha varit i skolan 9.00
Ni märkte det där skulle väl? Han försov sig nämligen. Och istället vaknade jag 8.45 snällt och berättade det.
Jag visse ju redan att han försovit sig. Känsla sådär. Men när det inte är min tid att passa vaknade jag ju inte helt förrens det var på tok för sent.

Vi gick istället upp och åt frukost, och sedan kom Alex och hämtade mig.
Vi fodrade Ulricas hästar. Där hittade jag denna snygging, en lusitano.  

 


Och tog sedan en promenad hem till hennes pappa, för att låna Maggis kamera.
(Alex tog denna bild)
 


På kvällen var det hoppträning. Anledningen till lån av kamera, min har inte rätt förutsättningar för ridhusbilder.
Är med facit i hand inte så nöjd med bilderna ändå, men övning ger färdighet.
 

Tisdagen åkte vi iväg för att besöka Ikea och bromma blocks.
båda besöken var en besvikelse, hyllan vi skulle köpa på ikea hade utgått från sortimentet.
Och jag skulle leta nya skor, vilket vi inte hittade.
Det slutade med att vi åkte till vällingby och byte linnena från Gina som Alex köpte senast vi var ute.


Därefter var jag bokad för fotografering av Jane, inte heller där är jag supernöjd. Men jag har heller inte fotograferat så mycket det sista året.

 



Det var även barnlektioner efter att Jane ridit, dock höll jag på att förfrysa då, så det blev knappt några bilder alls.

 




Och tja, sedan blev jag förkyld och här är jag nu...
Så jag ska nog försöka få i mig något ätbart nu, söka några jobb till, vila och bli frisk.



Life is about making mistakes, taking changes. And do reckless things. 
So I like you. You make me curious and you make me smile. 
This is me taking that one chance... To change the world, and life as we know it.


Kommentarer
Alex

De var väldigt trevligt att ha dig här och alla fina bilder ^^ synd bara att du blev förkyld. :D



Road trip är ju våran grej :)

2012-03-17 @ 09:16:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0