Nu blåser det visst storm ute istället..

Jag var nyss ute med William.
Galet skönt att få sova 2 timmar till!

Ute blåser det numera av bara tusan, någon snö syns inte till. Men blåsten gör att det blir svinkallt, vantar är att rekomendera!
Jag sitter och äter glass / dricker té nu innan jag ska byta kläder och bege mig mot utbildningen.


Btw, lite irriterad på blogg.se och har hittat ytterligare en anledning till att byta bloggportal.
Det enda som gör att det tar tid är, just min tid att hinna fixa designen på nya portalen.
Jag hoppas ha kunnat fixa klart det innan denna månads slut. Men det får vi ju se.
Är relativt fullbokad.

Utbildning denna vecka, till helgen tänkte jag höra med Cattis om vi får komma på besök.
Och nästa helg åker jag och Alex ner och hälsar på Miranda ♥
Får jag dessutom jobbet nu efter utbildningen så blir det ju jobb nästa vecka, och det betyder CASH! ;)


Rolig mask jag hittade i mammas rum ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0