Nu drog tiden iväg igen...

Och ingenting har jag fått gjort. Det är dags och sova nu. Trött var jag redan tio, så vad jag gör vaken nu är en mindre gåta jag inte vill svara på.

Imorgon har jag en hel del planer.
Och nu är det min självbevarelsedrift som ska sättas på hårt prov!


  • Jag ska söka jobb. Ta igen min "förlorade" vecka. Förlorad såpass att jag inte orkat eller hunnit söka några jobb pga provjobb på annan anhalt.
  • Redigera upp alla bilder jag har lovat mig själv att fixa innan dom blir för många. Så långt jag hinner. 
  • Påbörja sortering av Bilder på hårddiskarna, fixa med dubbletter osv.
     
  • Påbörja och lägga över bilder på Minneskortet Anders fixade åt mig.
  • Titta på Alex hoppträning om hon hoppar.
  • Eventuellt ta ner saker från vinden? Om någon kan köra imorgon, troligtvis inte och då blir det en senare dag.





Tackling...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Stammis här!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0